10 May, 2013

Recension - Tvålcreme Aloe Vera.


Nu har vi nästan använt slut på den här tvålcremen från Oceanbutiken och jag har lite åsikter om den.

Så här står det om den på hemsidan:

Vegetabilisk flytande tvålcreme för händer och kropp. 
Ocean Tvålcreme Aloe Vera är mjukt rengörande och innehåller fuktbevarande ämnen som förhindrar uttorkning av känslig hud. Den milda, renande och väldoftande tvålen gör din hud mjuk och smidig. Innehåller vårdande Aloe Vera.

Du hittar den HÄR!

Mina tankar om den:

+ Jag tycker att den luktar jättegott, gillar Aloe Vera väldigt mycket sen innan. 

+ Den "skummar" inte så mycket som andra tvålar och det tycker jag är skönt. Man behöver liksom inte stå och skölja hur länge som helst för att få bort all tvål.

- Den är inte så dryg som många av  Oceanbutikens andra produkter.. vi har visserligen använt den många gånger per dag så kan ju vara därför den tagit slut så fort, men tycker vi har haft drygare tvål förut.

- Jag personligen blir torr om händerna av dem?! Ingen annan som blivit det i hushållet, så börjar undra vad det är för fel på mig eftersom den ska vara fuktbevarande. Jag har börjat använda handkräm efter varje gång jag tvättat och torkat händerna nu, tycker det har hjälpt. 

Besök gärna Oceanbutiken, de har mycket bra produkter till rimliga priser och de har hemleverans! Perfekt!

2 comments:

  1. Nu är vinnaren utsedd av Pino spel och böcker!!

    ReplyDelete
  2. jag är alltid torr om händerna, så ska se om det blir värre eller bättre med denna tvålen när det är dags att testa den :)

    ReplyDelete