17 May, 2013

Snabbt inlägg.

Jag har precis kommit tillbaka från BVC, var på extra besök där idag för att Veras navel är lite konstig.. hon har som en liten extra flik som vägrar sjunka in trots att hon penslat på sånt där gojs som ska få den att göra det 2 gånger. Nu lade hon på det en sista gång och om det inte fungerar nu så får läkaren kika på det och se vad man kan göra. Det ska inte vara något farligt dock. Orolig blir jag ändå, såklart. Är så jävla nojig den här gången mot vad jag var med Viktor när han var bebis. Brukar väl vara med första barnet man är mer nojig än andra? Eller? Jag vet inte.. jag kanske har mer hormoner nu av amningen eller något sånt..

Vera hade en liten skrik och gnäll period mellan 03.30 - 06.00 imorse så idag är man lagom trött.. skulle egentligen till Tina i förmiddags och Emma efter BVC men jag orkade inte så ställde in. Det räcker att mamma och lillsyrran kommer i eftermiddag! Det ska bli roligt trots trötthet. :)

Jag har precis slängt i mig en väldigt sen frukost och nu ska jag städa upp här. Snuttan sover i vagnen fortfarande men bjuder på ett par fina bilder på henne från häromdagen! Kommer uppdatera mer ikväll, promise!

ÄLSKADE VERA!



1 comment:

  1. hoppas naveln ordnar sig! vad sööt hon är :D jättefin klänning!

    kramis

    ReplyDelete