19 May, 2013

Loppisfynd!

Jag hinner som vanligt inte med att skriva allt man gör och tänker och så vidare här i bloggen. Så fort jag får lite tid över så är det något annat som ska göras. Nu struntade jag i disken för att kunna sitta här en liten stund. 

Idag kom Viktor hit och då har man ännu mindre tid över, han är verkligen en energisk 3-åring och det är mycket trots nu så man får säga till honom OFTA, vilket är rätt påfrestande till slut. Idag har han varit ganska lugn dock.. Nu sitter han och plaskar i badbaljan på toa, där är han lugn ett tag. Vi var ute i sandlådan en sväng han och jag bara, så nu behövde han ett bad. Krzys ligger med Vera i soffan och softar lite.

Efter detta inlägget blir det nog inget förräns sent ikväll är jag rädd. Då ska jag gå igenom alla motiveringar till tävlingen om en godisbox och det är MÅNGA. Kommer bli sjukt svårt att kunna välja någon. 

Det jag ville visa i detta inlägget så var det ett loppisfynd från häromdagen. Min mamma och hennes sambo var här och hälsade på och vi åkte in till Röda korset som äntligen har öppnat "tältet" som bara är öppet på somrarna där dom har ÄNNU billigare priser än inne i butiken = AWESOME! Kläder för 10 kronor styck, hittade ett par mjukisbyxor till Krzys och lite till mig och barnen. Sen hittade jag en sån grym stol till Viktor för bara 30 kronor, nice! Vera var söt i sin bilstol.


Sen fick jag en bild av Viktors pappa på Viktor som hamnade som kontaktikon på min mobil, så härlig sommarbild på grabben!

Det är allt jag hinner skriva nu, hörs senare!

3 comments:

  1. Svar: kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och se om det blev du annars passa på att anmäl dig till den nya tävlingen och få en nya chans:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/05/veckans-blogg_19.html
    Kram Joanna

    ReplyDelete
  2. så söta de är :)). en sån stol hade jag när jag var liten, hehe! blev jätteglad när jag jag fick en sån i julklapp av min storasyster :). fast hade en röd då, hehe.
    kramis

    ReplyDelete
  3. Vvilken härlig bild på stora killen längst ner :)

    Inte lätt att hinna med allt...

    ReplyDelete