18 May, 2013

Det där med sköldpaddor.

Ni som känner mig vet att jag är tokig i sköldpaddor och samlar på dem i alla dess former! Jag drömmer om att själv ha en skock sköldpaddor i framtiden, men det lär dröja. Dels för att de är dyra och dels för att de kräver mycket omsorg och stora terrarier! Någon gång i framtiden ska jag ha några stycken, när det blir återstår alltså att se. :)

Nu får jag nöja mig med massor av prydnadssaker, gosedjur och smycken. 

Tänkte visa er min härliga sköldpaddsring från Tuschaa!


 Visst är den snygg? Du hittar den och andra snygga ringar HÄR!

Armbandet är från SimplyCia och är ju såklart väldigt tjusigt det också! :)

4 comments:

  1. God kväll..Så skoj att höra att du är intresserad att köpa lita av mina barn kläder :) Allt finns kvar så mejla mig så kollar jag frakten också..
    mejla mig på blondis81@hotmail.com så fixar vi allt där mellan..Kan alltid hoppas att det finns anat som du är intresserad att köpa också :) kram

    ReplyDelete
  2. jag gillar också sköldpaddor :) fast mest de levande ;)

    ReplyDelete
  3. Lycka till i tävlingen hos mig! :D

    ReplyDelete
  4. sv haha ja jag kallar också hakgropar för rövhål hahh, så snällt men xD men det är charmigt ju :)) ja det är inte lätt att få bild på leenden i början! kämpade som fan i en vecka för att få det på bild men det ville hon inte hehe

    ReplyDelete