26 May, 2013

Det där med solglasögon!

Jag har alltid varit beroende av solglasögon, även på vintern när det är sol. Jag är lite ljuskänslig och när solen lyser på snön blir det alldeles för ljust för mig. Kan vara så att jag fått det efter min mamma, hon har solglasögon året runt, även när det inte är sol, haha!

Nu har vi haft jättekonstigt väder. Ena dagen soligt och supervarmt och nästa dag regn och skitkallt! Drygt.. men de soliga dagarna så används våra solglasögon flitigt.

Jag har fått hem ett par riktigt schyssta solglasögon från Mer Attityd! Jag tycker dessa passar både mig och sambon, så när han inte har dom så använder jag dem, de är sköna att ha på sig och har precis lagom mörkt glas tycker jag:



 Snygga, eller hur?


Just dessa solglasögon hittar du HÄR för 199 kronor!








Viktor tappade sina solglasögon nu i veckan när vi var runt och handlade lite i olika affärer, så himla trist.. Mer Attityd har även barnsolglasögon och jag är lite sugen på de här till honom, förut hade han ett par pilotsolglasögon men kan inte minnas vars jag köpte dem:
(Bilden är lånad från Mer Attityd) Du hittar dem HÄR till kanonpriset 89 kronor!
Mer Attityd har även andra schyssta grejer som t.ex: klockor, mobilväskor, plånböcker och handväskor. Det är rimliga priser på allt, men framförallt på barnsolglasögonen tycker jag!

Man kan följa dem på facebook också, du hittar deras facebooksida HÄR!

2 comments:

  1. Hej!
    Nu har jag dragit en vinnare av solglasögon i en tävling som du deltagit i. Kika in och se om det var du som vann :)

    ReplyDelete
  2. sv:haha de är smarta dem små! ;)

    ReplyDelete