30 April, 2013

Recension 2 - Skötväska av märket Fuzzies!

Jag gjorde en första recension av den här skötväskan för ett tag sen innan Vera hade kommit, ni hittar den HÄR!



Som jag skrev i första recension så är den väldigt stor och rymlig. Detta gör att jag inte använder den hela tiden, för jag behöver inte ha så mycket grejer med mig när vi t.ex bara ska gå till affären.

Detta är en perfekt skötväska när man ska åka iväg kanske en dag på stan eller sova över hos någon. Man får plats med både saker till bebisen och till sig själv nämligen. Det finns jättemånga fack och gömmor till smågrejer med.

Jag hade denna som BB-väska och det var helt perfekt, fick plats med ALLT och det var ändå plats över. Då hade jag ändå väldigt mycket saker med mig som t.ex datorn, kläder till mig och bebisen, blöjor, bindor, våtservetter osv.


Det bästa med denna väskan är alltså att den är stor och rymlig som ni kanske förstår. ;) Sen att det ser ut som en vanlig väska. Däremot är det ett litet minus att min sambo inte vill använda den för att den är lite "tjejig" enligt honom, så vi har en vanlig svart att variera med.

Att den är i skinn imitation är skitbra, för om man spiller något på den är det lätt att torka av!

Jag rekommenderar er att köpa denna, den finns att köpa hos Mammashop HÄR!

No comments:

Post a Comment