16 March, 2013

Min datortid är slut!

Nu tjatar Krzysztof på mig att jag ska gå ifrån datorn, så jag tror min datortid för idag är slut. ;) 

Pappa ringde förut, han är i Sverige nu, anlände idag.. Så han kommer förbi imorgon. Ska leta fram någon present till honom med, för han fyllde år igår den gamle gubben! :) Ska bli roligt att träffa honom, var längesen! Synd att inte Viktor är här, han är så förtjust i sin morfar. :)

Nu blir det ett avsnitt (det sista som finns uppe) av The following, kunde inte vänta en vecka på nästa avsnitt så vi ska se det sjunde nu, haha! Alldeles för otåliga att följa serier på tv känner jag. Skitbra serie som rekommenderas starkt!!

Sov gott sen när ni ska göra det.. det ska jag göra! :)

KRAM



2 comments:

  1. tack :)

    jag hade en underbar födelsedag, men mindre bra dag igår ;) var bakis ända tills nu haha. men allt har sitt pris, även en rolig utekväll :)

    kram

    ReplyDelete