17 March, 2013

Blodpudding!

Jaha.. så blev det att trycka i sig lite blodpudding idag då. Inge vidare gott, men kan inte säga att det är äckligt heller.. så det får gå tills snuttan väljer att komma ut. Sen lär jag inte köpa hem blodpudding mer, haha. Ska till mödravården på onsdag, då får vi se hur järnvärdet ligger! :)

Idag fyller min kusin Sofie år, grattis till henne! :)

Min pappa var här förut en sväng, det var trevligt. Han hade med sig lite saker Carina (Viktors kusin Caspers mamma) hade skickat från Norrtälje, bland annat två snygga tröjor till Viktor! :) Han börjar bli så lång ungen så tröjor i storlek 98 går alldeles utmärkt men byxor är för korta.. :( Så nästan alla hans byxor behöver bytas ut till större storlek nu.. Får ta det när vi får pengar.

Nu ska vi se på lite serier och sen filmen Grave encounters 2, spännande att se om den är något att ha.. tyckte ettan var bra vet jag! 

Ha en mysig söndagskväll! :)

1 comment:

  1. blodpudding klarar inte jag av längre ^^. älskade det när jag var yngre, men provade äta det för några månader sen och skulle aldrig klara det igen, haha! du får äta persilja också så ska nog järnvärdet gå upp bra :)

    ReplyDelete