25 February, 2013

Puuhh!

Jag har så dålig fantasi gällande rubrik, haha. 

Nu är jag hemma, har precis betalat lite räkningar. Nu är det bara elen kvar, skönt. 
Blir en tuff månad ekonomiskt eftersom Krzysztof inte börjat få in sitt aktivitetsstöd för praktiken än. Så nu hoppas vi att den här fattiga månaden går snabbt!

Har varit och hämtat Viktor och vi var på ICA här i Smedby och handlade på hemvägen också, han älskar att köra den lilla kundvagnen, så söt! :) Han är lite hostig och snorig, har varit värre hos sin pappa, så hoppas det går över helt snart. Helt röd om näsan stackaren, så det gör ont på honom när han ska snyta näsan. Viktor hade även köpt blommor och en påse Twist till Krzysztof, hur gulligt? Han fyller ju år på torsdag, eller ja.. inte alls egentligen detta året.. men vi firar på torsdag! :) Lägger upp bild sen på blommorna, jättefina!

Nu ska jag umgås med Viktor, en tävling som jag redan fixat ihop igår kväll kommer upp under dagen.. annars blir det inte mer dator förrän kvällen. Svårt att hinna när man har en liten skit hemma som springer runt och vill busa. :)

Ha en toppenbra fortsättning på dagen!

5 comments:

  1. Jag har dragit vinnaren av DVD boxen kolla om du har vunnit.
    http://josseborj.blogspot.se/2013/02/vinnaren.html

    ReplyDelete
  2. skönt att februari är kort nu då :). då blir det några dagar mindre till löning igen :)

    ReplyDelete
  3. Vad kul du är med och tävlar om Dagens Blogg
    Du har chansen att synas på 2 bloggar.Har du varit inne hos Madde och anmält dig ?

    ReplyDelete
  4. Tack för tipsen om nya tävlingar, tyvärr vann jag ju inte den om namnnapparna! :)

    ReplyDelete
  5. underbara 25:e - aldrig kommer pengar in på kontot och försvinner lika fort igen som då... ?!

    ReplyDelete