26 February, 2013

Jaha ja.

Börjar med bilder på hussegrisen Zelda som jag glömde lägga upp igår.


Haha, ser så jävla sött ut när hon tittar upp så beundrande på Krzysztof! :)

Idag har det varit full rulle härhemma sen 06.30 imorse.. jag börjar bli trött nu. ;) Min kusin och hennes plutt kommer hit senare idag och lämnar lite bebissaker, wiiie. :) Jättelängesen sysslingarna träffades så ska bli roligt.. Caspian och Viktor är födda på samma dag, så det är exakt 1 år emellan dem! Lite kul.

Jag ska strax lägga upp TVÅ nya tävlingar eftersom det aldrig kom upp någon igår så får ni två idag att delta i.. :) Var helt slut igår, somnade tidigt! Hade jätteont med.. Tävlingen om ett valfritt Iphone skal ska det dras en vinnare också, men måste maila företaget först och se vilka som faktiskt gillat på facebook, för det var några som inte hade gjort det vad jag förstod! 

Ikväll avslutas den HÄR grymma tävlingen om produkter från Paper of Course. Skynda er att delta om ni inte redan gjort det. :)

No comments:

Post a Comment