17 February, 2013

Mello?

När jag såg att ordet mello började skrivas överallt kunde jag för allt i världen inte begripa vad fan det var för något.. något nytt smeknamn på mellanmål? men mellis finns ju redan (larvigt tycker jag, är det så jobbigt att säga mellanmål?) så det kan väl inte vara det.. sen när jag läste lite bloggar så såg jag ju att det är smeknamn på melodifestivalen.. ÅH, jag dog lite.. VARFÖR ska det skapas töntiga namn för allting?.. Jaja, jag tittar inte på melodifestivalen längre, det är ju för fan inte ens schlager nuförtiden ändå, som det egentligen ska vara. Det är bara trams nu! :(

Så här tycker jag, sen får ni tycka vad ni vill. :)


 På bilden ser ni halsbandet jag vann hos Sofie Marléne Design, fint va? :)


3 comments:

  1. Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

    ReplyDelete
  2. Haha, ja, klart man måste förkorta allting ;). Hihi. Tittar inte heller. Såg melodifestivalen och esc år 2000 då the olsen brothers vann och sen dess har jag lovat mig själv att aldrig titta på det igen. För det suger, haha! Jag gillar inte sångprogram öht och att då stå ut två timmar med uppträdanden på tv.. Nä :p.


    sv. Åh jag fick bara 50 kr haha :P. Men jag shoppar inte så mycket faktiskt. nu blir det ju mer när man får barn tror jag, hehe. Ja missfallet var jädrigt jobbigt just för att det kändes så orättvist.. när jag äntligen fick känna lyckan av att vänta barn och sen få missfall två dagar efter jag fått veta det, usch de tvar hemskt. Men så hade jag ju "tur" och är glad för det livet som väntar :)

    Hoppas din söndag blir bra!

    Kram

    ReplyDelete
  3. förreesten det med järntabletterna och det, du får äta massa persilja och annat som innehåller mycket järn :P.

    ReplyDelete