22 February, 2013

Fin vinst!

Jag tyckte att jag inte hade vunnit något på länge och så kollade jag nyss mailen och där fanns ett mail från Allas att jag hade vunnit i en av deras tävlingar. Wiiie! :)

Har vunnit dessa underbara nagellack:

Det står så här om dem:

Nagellacken kommer från OPI’s samarbete med Mariah Carey. Det första lacket har den nya formulan ”Liquid Sand”, ett strukturlack som ger en sandig textur med både matt och skimrig känsla. Måla två lager, låt det torka och tricket är att inte avsluta med topplack. Färgen Get your Number ger en glittrig blå finish.

Det rosa lacket, Pink Yet Lavender, är ett prinsesslikt rosa glitter som kan läggas ovanpå andra lack eller användas ensamt.

Att man kan bli så glad för bara ett par nagellack tänker väl ni, men saken är den att jag arbetat på en plats i ett år där man inte får ha nagellack eller långa naglar, så har inte ett enda nagellack hemma och tänker passa på att börja använda det igen under mammaledigheten. :)

1 comment: