04 May, 2012

Kaos... igen!

Jaha då var det kaos i livet igen, vad ovanligt.. vi var tvungna att flytta från Verkö, fick beskedet igår.. så jag ringde min styvpappa idag så han kom och hjälpte oss flytta det viktigaste till Kalmar.. till råga på allt har jag urinvägsinfektion och ska jobba heldag imorgon, så just nu känns ingenting bra.. har inte fått tag på någon annan som kan jobba eller byta eller någon av cheferna, så imorgon blir en tuff dag! :/ Hoppas för jisse namn att antibiotikan hunnit verka lite tills imorgon annars kommer jag svimma, får sån jävla feberfrossa jämt när jag har urinvägsinfektion, det suger. Just nu ska jag snart gå och lägga mig, Krzysztof snarkar redan, vi har haft en jobbig dag, tur vi har varandra säger jag bara annars hade nog både han och jag gått under av allt skit som händer hela tiden.. :( Nu ser jag fram emot måndag då vi ska hämta Viktor, det ska bli mys!! Leos lekland nästa vecka tänkte jag, Viktor tycker ju det är skitkul där.. (och jag också)

1 comment:

  1. oj va tufft! hade ni andrahandskontrakt ? hoppas det loser sig och vilken tur ändå att du hade lägenheten I Kalmar!

    ReplyDelete