29 April, 2012

Hej hopp gummisnopp!

Hej hej! Vet inte varför blogger har blivit så konstig, den har uppdaterat och hållt på så nu kan jag inte ändra så man kan få inläggen lite mer uppdelade utan all text hamnar på raken hur jag än gör. :( Jaja, får väl vara så då.. Orkar inte klura mer i det! Idag har jag jobbat 07.00-15.45, det var drygt imorse att ta buss 06.13 sen hoppa av vid giraffen och gå därifrån till jobbet, jävla söndagar alltså. Imorgon ska jag jobba 15.30-21.15 sen efter det får jag tillgång till lägenheten i Tegelviken som ligger cirka 5 minuter från jobbet, ska bli så skönt att slippa allt detta små åkande med buss i Kalmar som det blivit nu. Krzysztof kommer imorgon kväll med, ska bli underbart. Saknar honom jättemycket, mår alltid jättedåligt när jag ska åka ifrån honom. :( Så nu hoppas jag att tiden går fort!!!!! Sitter nu hos Erik och Tina i Smedby, men dom är inte hemma. Dom är hos hans föräldrar och rensar ogräs, hehehe! Så jag bara sitter och slappar.. är skittrött, lär somna tidigt ikväll. Ska bli skönt med sovmorgon imorgon! :) Hej svejs!

3 comments:

  1. skojj att du är med och tävlar :D allt bra?

    ReplyDelete
  2. Hej, du tävlade om ett hårkit värd 600:- i min blogg, se om du vann här: http://eemma.se/2012/may/vinnarna-av-harvardsprodukter-smycke-en-va.html#comment :)

    ReplyDelete
  3. Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com och en valfri barntavla från dotto.se. Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    ReplyDelete