30 November, 2011

Varför?

Jaha.. då har jag inflammation i knät och måste vara hemma från praktiken i två jävla veckor.. fick inte ens vara halvdagar för läkaren och helst ville han jag ska ha knäskydd och gå med krycka/käpp.. åh! Ska äta medicin i tio dagar och om inte smärtan gått över så ska det röntgas osv. Varför är det grej på grej på grej? Kan jag aldrig få vara frisk? Jag orkar snart inte mer.. älskar att vara på praktiken och nu får jag inte det, man tappar fan suget på livet ibland.. och nu skrev min handläggare på arbetsförmedlingen att jag ska söka ett jobb i Anderstorp, utan körkort och med ett litet barn, fast hon sagt till mig att det är helt onödigt att jag söker jobb nu medans jag går utbildningen! Vad fan är det för fel på människan? Usch, jag är på så dåligt humör och har skitont i knät/benet... och måste göra en massa saker imorgon tack vare detta.. Fixa skolböcker och kopiera sjukintyget på biblioteket.. Lindha flyttar ju imorgon med så måste hjälpa henne lite också! Allt är bara jobbigt och dumt nu.. förlåt att jag klagar men jag orkar inte vara glad..

2 comments:

  1. Jag lider med dig. Vet hur du har det, hade lite liknande själv för ett tag sen =( först var det ryggen sen kom tanden sen var det armen men nu vekar det vara lungt...peppar peppar....
    krya på dig vännen
    kramar i mängder från oss i norrtälje =)

    ReplyDelete