29 November, 2011

Julkänslor!

Åh, jag börjar få julkänslor nu och längtar till julafton! :) Mysigt! Börjar bli riktigt fint härhemma nu med, har bara köksmöbler kvar att köpa och ett vardagsrumsbord sen är mitt möblemang komplett.. förutom lite småsaker då som papperskorg till toan, skohylla och något mer jag inte minns nu! :)

Har haft en superbra dag på praktiken idag, riktigt roligt. Känns som att jag kommer trivas ypperligt bra där! :) Har lite problem med mitt knä bara.. har haft ont i det cirka en vecka och nu har det svullnat upp och känns vattenfyllt och är kokande varmt och dunkar och värker. Ringde vårdupplysningen och dom tyckte jag ska ringa till vårdcentralen imorgon så dom får ta en titt på det, så det ska jag göra när jag är på praktiken så får jag smita iväg därifrån en stund när jag får en läkartid, det är nog inga problem. Tar och cyklar imorgon med så går det snabbt, idag gick jag! Gillar mer att promenera än cykla, jag är värdelös på att cykla.

Efter praktiken idag var jag med lillplutten Viktor och hans pappa och farfar med till Rusta och Jysk.. Köpte julklappar och julpynt på Jysk och även ett överdrag till min säng, eller vad det nu heter.. Roligt roligt!

Har just betalat räkningar nu och det känns alltid lika skönt att ha det klart tycker jag.. även om det är fattigt efteråt, hehe!

Nu ska jag fixa och dona med tävlingar och sånt en stund, sen slå in julklappar och fixa Lindhas adventskalender, hon började jobba vid 18.00 idag så vi ses inte förräns imorgon eftermiddag!! Jag hinner iväg imorgon på morgonen innan hon kommer hem! :/

Ha en bra kväll allihopa! <3

No comments:

Post a Comment