14 November, 2011

Opererad!

Jaha, då blev det en liten operation i stortån idag då. Hade ju tid på vårdcentralen och när jag kom dit och läkaren tittade på tån så sade han att han kunde operera den med en gång! Jag fick värsta nervös chocken och fick ringa in Lindha som väntade på mig utanför så hon fick komma in och vara med mig! Det gick mycket bättre än jag trodde, lipade inte ens och jag är livrädd för nålar och sprutor, men tror fan jag börjat vänja mig vid det, för det var inte alls så farligt denna gången. Sist jag gjorde denna operationen så gjorde det så satans jävla ont att jag nästan svimmade, men då hade jag inte ont efteråt överhuvudtaget.. det har jag nu! :( Det värker och bultar i tån och det har blödit igenom lite! Ska byta bandage och sånt imorgon, blir hemma från skolan imorgon.. åt sista pencillinet mot urinvägsinfektion igår och nu redan känns det som jag har det, fattar inte vad fan problemet är.. är så TRÖTT på den onda känslan! Ska köpa MASSA MYCKET tranbärsjuice så fort jag får pengar och dricka det JÄMT!! Nu ska vi dricka glögg och äta pepparkakor och jordnötskakor! :) Sen blir det väl att sova snart, "måste" bara kolla igenom lite tävlingar och så! ;)

Kram kram!

No comments:

Post a Comment