03 November, 2011

Min kväll.

Jag har förklarat för killen att jag behöver vara ensam och inte ha ett förhållande, en sten föll från mitt bröst efter det. Det går inte alls för mig att ha en till att tänka på nu när det är så mycket runtomkring som händer och sker. Sen såg jag på bloglovin att min blogg har 1 följare, haha.. men då undrar jag, vem är det? Man kan inte se det va? Väldigt nyfiken på vem det kan vara! :) Idag har jag haft över 120 sidvisningar än så länge.. roligt värre!! Har hunnit skriva 2 långa brev idag och nu ska jag ner och ta tvätten sen hinner jag nog med 1 brev till innan läggdags tror jag minsann! :)

Kram på er!

2 comments:

  1. taack :DD:D
    följa varandra via bloglovin?:D kram (om du använder de :D)

    ReplyDelete
  2. Jag följer redan dig på bloglovin.. Haha, jag har 1 följare på bloglovin så du får gärna följa mig! ;)

    ReplyDelete