03 November, 2011

Min dag!

Min dag har varit bra. Först fick jag brev från Findus, då jag hade mailat dem och klagat för jag hittade ett stort fiskben i en torsk-fiskpinne. Jag fick 125 kronor i värdecheckar på deras produkter och är väldigt nöjd. Väldigt bra kundservice. Tack så mycket!



Sen kom Viktor och hans pappa hit och hade köpt en "Krya på dig" blomma och fika, så himla gulligt. Blev jätteglad! Fick också värktabletter eftersom mina var slut och det är jag tacksam för.





Sen kunde vi inte låta bli att sätta upp Viktors cirkustält och han ÄLSKAR det! :)


Nu ska jag fortsätta vila och skriva brev! Ha en bra kväll allihopa.

2 comments:

  1. det låter som en toppen dag trots allt :) Ibland lönar det sig verkligen att klaga !

    ReplyDelete
  2. Ja, den var mysig! :)

    ReplyDelete