02 November, 2011

Lite mer svar!

Sebastian (min lillebror) undrar:
Har du ätit sniglar?
Svar: Jag har inte ätit sniglar, men jag har faktiskt tillagat sniglar i skolan för några veckor sen. Vi gjorde då sniglar i champinjoner med vitlökssmör och så in i ugnen, men jag bara vägrade smaka för fyfan vad äckliga dom ser ut och känns inte trevliga att ta i heller. Ryser bara av tanken att äta en sån!

Johanna - www.johannaspratstund.blogg.se undrar:
Varför bloggar du?
Svar: Det var en VÄLDIGT bra fråga för jag har faktiskt ingen aning, men nu får jag klura på det = roligt! Från början var det väl mest för att skriva av mig lite, gnällde en hel del på allt möjligt som inte gick min väg, haha. Jag läste inte ens andras bloggar då, bara min brorsons mamma typ för att följa honom lite (dom bor i Norrtälje). Nu gör jag det nog för att jag tycker det är roligt och speciellt nu när jag fått en massa mer läsarstatistik på sista tiden, då tycker man det är ännu roligare men vet inte varför egentligen, haha! Sen gillar jag ju att delta i alla bloggtävlingar jag bara kan komma åt, men det har jag bara pysslat med en månad. Tycker det är så roligt när man vinner! :) Jaaa och sen bloggar jag ju för att vänner och släkt ska kunna få veta lite om vad jag pysslar med och så. Kan inte komma på något mer. Hoppas du blev nöjd med svaret! :)

3 comments: