02 November, 2011

Försöka sova!

Avslutar kvällen med en liten vinst.. jag har vunnit en Nivea creme burk med Rihanna motiv hos Izzadora, totally awesome! :) Det var 24 stycken till som vann som jag inte orkar rabbla upp här så om ni är nyfikna så hittar ni vinnar inlägget här! Roligt att jag vann. :)

Nu ska jag försöka sova trots en sjuhelvetes värk i magen som jag verkligen hoppas att det blivit lite bättre imorgon för jag har bara en panodil kvar och inga pengar till nya! :/

Denna dagen har jag haft över 100 besök på min blogg, ni tycker nog inte det är mycket men för mig är det jätteroligt att så många börjat kika in då och då. :)

Godnatt! <3

7 comments:

  1. hehe håller med :D ska snart sova jag också. kram

    ReplyDelete
  2. SV: Tack så mycket.

    Kram Sanna

    ReplyDelete
  3. sv; ja, dom är riktigt grymma! ;)

    ReplyDelete
  4. Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D
    / http://smnmode.blogg.se

    ReplyDelete
  5. Väldigt ledsen för sent svar angående tävlingar på min blogg men har haft mycket och göra!
    Men grattis till dig som har vunnit en vinst på ungefär 200 kr.
    kommentera din mejl adress och vad du ville i min blogg ifrån http://jfr.se
    KRAM :D

    ReplyDelete
  6. Det är ingen fara!!

    Kram!!

    ReplyDelete