15 November, 2011

Hur gör man?

Jag vill så gärna ha samarbete med något företag så jag kan ha en tävling i bloggen, men har bara runt 100 besökare varje dag på min blogg, så hur gör man då? Finns det ens något företag som VILL ha ett samarbete med en då? Behöver tips och råd från er tack! :)

Nu ska jag nog göra negerbollar, är så sugen på det! Sen blir det en 15 minutes face mask innan läggdags också, fick hem den jag vann för ett tag sen från Stockholmsgruppen Cosmetics inne hos Victoria idag! :) Roligt! Ska bli spännande att se om den är bra! :)

Kram på er!

5 comments:

  1. Börja med att sätt upp din mail så att företag KAN kontakta dig.

    ReplyDelete
  2. Jisses, har tänkt göra det länge men totalt glömt bort det. Tack för påminnelsen! :)

    ReplyDelete
  3. tävlingen om en daniel wellington klocka är nu avslutad och vinnaren ser du här: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2039026

    vann du inte? då kan du testa lyckan igen genom att tävla om en goodiebag med smink här: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2052068
    fortfarande sugen på en daniel wellington klocka? jag har en alldeles ny som jag aldrig använt som jag köpte förra veckan den är värd 995:- men säljs för endast 550:- kontakta mig via hanna.kontakt@live.se för intresse, kram!

    ReplyDelete
  4. du kan ju maila runt o fråga olika. :D Och håll dig proffessionell, det uppskattas.
    100 läsare är ju många. Var glad för det! :D
    pöss

    ReplyDelete
  5. Hanna: Ska in och titta! :)

    Donken: Ja, det ska jag göra, tack för tipset! :) Ja, det har ökat en hel del på sistone och det är roligt. :) Kram och puss!

    ReplyDelete