16 November, 2011

Åh!

Har ont i min tå! Kan inte ha sko, än mindre kocktofflor. Så skrev till läraren och hörde om jag kan plugga hemma och söka praktik idag och det gick bra! Hoppas tån är bättre tills imorgon så man kan ha skor utan att ha så ont. :( Dumma, dumma tå! Jaja.. hellre ont några dagar än ont länge som jag hade haft om jag inte hade gjort operationen. Skönt att ha det gjort får man ju tänka med! :) Idag blir det bara lugnt.. ringa lite ställen om praktik och plugga.. Sen ikväll ska jag nog till min lilla Viktor och hans pappa och äta mat och umgås och kanske sova över. :)

Ha en bra dag allihopa!

2 comments:

  1. oh, din tävling ska jag absolut vara med i. Tar det ikväll =)

    Hi, tack!

    ReplyDelete
  2. Roligt! :) Jag har fått svar från tre andra företag som vill sponsra mig, riktigt roligt detta! Ser fram emot att ha tävlingar också och inte bara tävla själv. :)

    ReplyDelete