10 October, 2011

Woho. Jag vann!

Var ju med och tävlade hos Fru P om ett par valfria gardiner från Textilonnet.se. Tävlingen avslutades den 9 oktober, alltså i söndags och nu när jag kollade min mail så hade jag fått ett vinnarmail, tror ni jag blev superglad eller????? Jag kommer få hem DESSA underbara gardiner. Även ett stort grattis till Vivi som också vann! =)

Jag kommer inte sätta upp dessa gardiner förräns jag flyttat, vilket jag kommer göra den 14:e november! Så efter det får ni hålla utkik här i bloggen om bilder när jag satt upp dem! =) Kommer påminna om vars dom kommer ifrån och så då också! =)

Jag är så glad nu! Nu känner jag att det lönar sig den tiden jag lägger på att lägga upp dessa bloggtävlingar som jag blivit så fanatisk med på sistone! Riktigt härlig känsla när man vinner. =)

<3

No comments:

Post a Comment