10 October, 2011

Glad!!

Jag har urinvägsinfektion och det suger, ska till läkaren 15.30 och få medicin och ett läkarintyg.. efter det ska jag hämta Viktor hos sin farmor som då har hämtat honom på dagis idag, och så ska jag se om jag kan få låna pengar till medicinen, hoppas. Fick ju låna lite pengar av storebrorsan igår, men var och köpte mat som behövdes nu när jag ska ha Viktor.. om jag hade vart ensam hade jag nog inte ens brytt mig om att köpa mat, men Viktor behöver få i sig all näring och ha både kött, grönsaker och potatis, pasta eller ris tycker jag! Utöver detta så är jag superglad idag för har varit med Lindha på Kalmarhem och socialen idag och fixat så jag får hyra hennes lägenhet i andrahand till den 31 januari, perfekt för nu slipper hon dubbelhyra med! =) Hon flyttar den 1 december så två veckor får vi stå ut med varandra, men det ska nog inte vara några problem alls tror jag.. :D ÅH, så skönt att slippa känna panikångest varje gång man tänker på att man snart inte kan ha denna lägenheten längre. Nu ska jag söka lägenheter som tusan så jag har en klar till den 31 januari, hoppas på tur! =) Nu ska jag vila lite innan jag ska gå till vårdcentralen, min cykel är vid Coop, får hämta den en annan dag!!

Ha en fortsatt bra dag allihopa! =)

No comments:

Post a Comment