07 October, 2011

Tröttmössa.

Sitter i Orrefors hos morsan och dom. Har lagt upp lite tävlingar här på bloggen som jag är med i, finns fler att lägga upp men orkar inte just nu, så gör det imorgon eller något. Hoppas man vinner något! =) Roligt som tusan det där tycker jag! Vet inte riktigt om jag ska stanna här i Orrefors inatt eller om jag ska åka hem till Kääälmah ikväll, morsan och dom ska hämta Flisan i Nybro vid 21.00 ikväll, så då kan jag åka med dom in till tåget om jag vill. Eller ja, det går ju inga tåg denna helgen, bara ersättningsbussar. Dom håller på och bygger och grejar, SJ alltså, så det är därför. Jobbigt!! Saknar lillgrabben nu, men inte länge kvar tills det är min tur att ha honom. <3 Gullungen! Nu ska jag ta och fixa lite kaffe tänkte jag och käka en smörgås.

Lägger upp en gammal mys-bild på mig och Viktor bara för jag saknar honom:

No comments:

Post a Comment