09 October, 2011

Mycket...

Mycket som händer nu.. har fått tid för operation 2 november, vill verkligen inte och är jätte rädd. Vet att det bara är en förebyggande operation, men är ändå orolig och rädd. Elektrisk slunga lät ju inte så kul att dom ska använda och man bara ska ha lokalbedövning, hualigen. Ska be om att bli sövd. Sen är det strul med killen jag träffar nu också.. verkar som att jag sumpat det totalt och det känns inte roligt alls, för jag tycker så mycket om honom. Får se om jag får tag i honom under dagen så det kan lösa sig. Hoppas det! Igår hade jag iallafall en rolig kväll/natt. Först åt jag och Lindha våfflor och kollade på film hos mig: Black ball. Den var skitrolig! =) Sen åkte vi hem till henne och shottade! :O Aaaaahhh, och lite vitt vin på det med. Så kom en kille som heter Jocke dit också, vi hade skitroligt! Dessa jävla morötter alltså, haha. Jaja, lite omogen får man vara ibland! Imorgon ska jag hämta Viktor efter dagis, det ser jag fram emot jättemycket. Har saknat honom!! Nu ringde storebrorsan, han ska komma hit och låna ut lite pengar till mig, snällt!! =)

Bilder från igår kommer här:

Söndrig morot!


Lagad morot:


Morot i kondom, vafan?


Ha en bra dag!

2 comments:

  1. jag kan följa med den 2 om du vill. jag e ledig då.


    å tack för igår/inatt roligt roligt! =D =D.

    ReplyDelete
  2. Ja, det vill jag gärna! Tack! <3

    Haha, ja det var roligt... :D

    ReplyDelete