25 October, 2011

Kul kul.

Idag fick jag massa roligt i min postlåda. För det första så kom mitt USB-minne från Rollin´ Snow som tack för att jag tipsade om dem i min blogg för ett tag sen!



Sen så fick jag mitt spöket laban förkläde som jag vann hos Emelie. Hon var snabb med att skicka det, man tackar! Det är jättefint, men jag har ju världens sämsta mobilkamera. :O



Sist men inte minst så fick jag mitt Natusan-paket från Buzzador så nu ska jag dela ut erfarenheter och rabattkuponger till småbarnsföräldrar som jag känner, inte för att det är så supermånga men ändå. :)



Det var det! Nu ska jag göra pannbiff, potatis och cremefraiche sås typ. Supergott! Sen hämta Viktor på dagis och så kommer lillbrorsan hit och sover här eftersom vi ska upp så tidigt imorgon och åka till Stockholm.. Victor kanske kommer också och käkar lite och umgås ett tag och åker hem ikväll sen! <3 br="">
Hej svejs.

1 comment: