25 October, 2011

Imorgon! :)

Ikväll så åker Viktor till sin pappa igen för imorgon supertidigt åker jag och lillbrorsan Sebastian, Lindha och hennes lillbrorsa Pontus till Stockholm och ska sitta publik till programmet Parlamentet, ska bli roligt! :) En riktig syskondag.. :D Idag ska jag sticka till bibblan och skriva ut biljetterna till det, sen måste jag till Jula och lämna tillbaka vattenkokaren jag köpte där igår som fungerade en gång och inte mer. :/ Känns ju inte direkt som att man vill köpa en likadan nu, utan blir nog en annan som kostar lika mycket istället. Men hade ju redan knycklat ihop och slängt förpackningen, men hoppas dom tar tillbaka den ändå?? Har ju kvitto och allt!! Jaha, nähe en bild på mig och Lindha sen i somras:




Ha en bra dag allihopa! :)

No comments:

Post a Comment