16 December, 2010

Deppig..

Jag mår verkligen inte bra idag.. orkar ingenting, har inte ens städat eller duschat bara legat och latat mig hela dagen och det är INTE likt mig och känner mig så sjukt deppig och orkar inte med Viktor eller nånting :( Skitjobbigt!! Usch, var längesen jag mådde så här dåligt. Vet inte varför ens.. HATAR DETTA!!! :( Vet inte hur jag ska hitta ork och lust till något..... Jaja vem bryr sig.. Här kommer några bilder som min fina kusin Sofie har tagit på oss. <3







ADJÖ!!!!




2 comments:

  1. tråkigt att höra att du mår så =(
    Vilken lyx du har, de var ju JÄTTE fina kort ju =)

    ReplyDelete
  2. Jo men det var bara den dagen... skit skumt att det kan bli så :( Jobbigt med.. tur det inte händer ofta iallafall =) Ja, jag tycker det med =)

    ReplyDelete