12 November, 2010

Presentkort!

Woho! Fick mail att jag fått ett presentkort på 200 kr på http://www.coolstuff.se för att testa en julklapp. Jag valde en Triops, en sån verkar vara rätt grym, ska bli riktigt roligt när den kommer hem :) Det ser jag fram emot. Länk till en Triops: http://www.coolstuff.se/Triops.. Det roliga är att den ligger under kategorin julklappar till barn, så får väll låtsas att den är till Viktor då ;) Här hittar ni resten av julklapparna på samma kategori: http://www.coolstuff.se/tag/Julklappar-till-barn

KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED HUR MAN LÄGGER IN LÄNKAR HÄR? DET FUNGERAR INTE :(

Nu gnäller Viktor och vill ha uppmärksamhet.

Hej svejs!

3 comments:

  1. Hej =)
    önskar jag kunde hjälpa dig med länkar men vad jag kan se så gör du ju rätt. Men de är lätt för oss att kopiera länken du lägger ut och klistra in den där den ska vara ;o)
    ha en bra dag
    kram kram

    ReplyDelete
  2. din "vän" malin är rolig.
    Hon klagar på att folk lämar elaka komenater och är anonym och ska anmäla dom. Men vad ska hon anmäla dom för? de är ingen anmälan dom kan göra för att folk säger vad dom tycker och tänker. själv var jag inte anonym när jag skrev om ammning och jag var inte elak heller men den komentaren fick inte vara med.
    Så då kan hon ju lika gära koda för då är de i alla fall få tal som får svara =)
    jaja hoppas ni får en bra helg.
    kram kram

    ps vet du om din far har pratat om att hälsa på oss?
    måste kontakta honom för jag har en julklapp till dom så måste se om jag ska skicka den eller om han kan ta med sig den =)
    kram

    ReplyDelete
  3. Ja du, det är nått fel på henne verkar det som :S Många av mina kommentarer som inte fått vara med heller och dom har varit helt "normala" men hon tycker ju allt man skriver är "elakt", fattar ingenting! Men men, man får inte säga vad man tycker för då är man elak tydligen, haha! Jaja, ingen jag bryr mig om direkt ändå :) Ja, jag förstår inte varför det inte fungerar med länkar :S Jag vet inte men pappa var här idag men han sade inget om de då, men kan höra KRAM

    ReplyDelete