13 November, 2010

Oj oj!!

Jaha ja.. igår var vi på stekhuset och åt som sagt, Viktor var så duktig så. Jag tog två glas vin och jäklar va det snurrade :S Man är fan vek nuförtiden, jisses! Jaja, det var iallafall supertrevligt och god mat med såklart. Jag fick även en liten sköldpadda i glas och femhundra kr i försenad födelsedagspresent och dom pengarna har jag och Viktor vart och shoppat upp ikväll, kläder på Lindex bland annat :) Älskar deras rea!! Dom är bäst på bebis kläder tycker jag! Vi har fått en ny granne nu, vår förra dog ju..Den här nya vet jag vem det är, en från Nybro och han har världens dunder fest ikväll :S Jisses, man är inte van att höra liv här när man haft gammel människor som grannar, fy satan vilket liv det är!!! Puuuhhh.. Jaja, dom går väl ut runt tio elva tiden ändå hoppas jag =) NU.. blir det nog fan lite mer kaffe sen faktiskt brodera lite, vilken kärring man är, haha!!

Slänger in en gammal bild på Vicke:


Hej svejs!

No comments:

Post a Comment