18 August, 2010

Mycket märkligt...

Alltså jag beställde från Ginza lite prylar till sambons födelsedag. Sen får jag på mailen en orderbekräftelse och där står det om två av grejerna att dom är tillfälligt slut och det betyder att man måste beställa dom sen igen när dom fått in dom igen, men vafan då måste jag ju betala fraktavgift och postförskott en gång till, vad är det för stil.. Sen hade jag fått ett mail senare under dagen och där står det bara att en av grejerna är tillfälligt slut, så nu vet jag inte vilken som gäller! Nu måste jag vänta tills jag får hem det för att veta vilka jag måste beställa igen. VÄRDELÖST!! Vafan, det ska väll stå direkt att dom är slut, när man beställer?? Inte få ett mail nästa dag om det.. MYCKET MÄRKLIGT!! ÅSNOR!! Jag blir så TRÖTT!! Åååååhhhhh... JAJA, livet går väll vidare antar jag! Hoppas bara jag hinner tills han fyller år att få hem skiten med liksom.

Imorgon ska vi till socialstyrelsen och skriva under några faderskaps papper, jaha och varför får inte jag skriva under några mammaskaps papper då?? VA?? Diskriminering ;)
Sen efter det ska jag och Viktor träffa en gammal klasskompis till mig och hennes dotter som är tio veckor.. KUL!! Hon har en äldre också på tre år tror jag det är?!

Iallafall så måste jag söva Viktor nu så jag får sova, ska ju upp dö tidigt imorgon.

Slänger in en bild på Viktor och hans farmor :)

HEJ SVEJS!!

2 comments:

  1. Tja =) vad bra det verkar gå för dig =)
    Men mamma papper ska du ju skriva på för det fick jag göra i alla fall

    ReplyDelete
  2. Ja, det var visst det också ;) Haha, nä dumma ginza :(

    ReplyDelete