26 February, 2017

Löshår från Pozehair!

Jag har väldigt tunt hår och då är löshår ett bra alternativ när man vill göra sig lite extra fin. Hos Pozehair hittar man alla möjliga varianter av hår och de har även stylingprodukter och sminkprodukter av bra kvalitet. Jag som är en latmask är mest förtjust i enkla uppsättningar och då är en enkel tofs något jag använder, har ett gäng hemma med flera olika färger faktiskt men när jag exempelvis bara ska till jobbet så kör jag på vanlig svart tofs. De ser ut så här och är väldigt enkla att sätta på sig snabbt:

Om man vill ha löshår av bra kvalitet så är det här ni kan hitta det.

Rekommenderar er att kika in om ni är på jakt efter löshår eller om ni bara blir nyfikna på deras sortiment, det är ju som sagt inte bara löshår de säljer. :) Bilderna i inlägget är lånade från Pozehairs hemsida.

Obs! Detta är ett sponsrat inlägg via Tourn

No comments:

Post a Comment