11 July, 2015

Yep.

Yep är ett favoritord hos mig som används dagligen utan att jag tänker på det. Har ni något ord ni använder er av extra mycket?

Tänkte visa lite av mina senaste "alster", har länge målat på canvastavlor men finner sällan tid att måla på de stora så köpte ett block med tjocka akvarellpapper som jag målar på med akrylfärg och som sen ska ramas in. Så mycket lättare att bara ta fram en liten palett med färg och sitta i soffan eller var som och måla. Har en del gamla canvastavlor som ska målas över med vitt och målas på nytt med men får se när jag hinner det. Dessa säljer jag, priserna är inklusive frakt.

 "Sommarflicka" målad på canvas. 200 kr.

"Earth love" målad på akvarellpapper. 115 kr.

 "Systrar" målad på akvarellpapper. 200 kr.

"Lollipops" målad på akvarellpapper. 115 kr.

Nu är min rast slut och jag ska jobba vidare! Hoppas ni sover gott och mått bra! 

No comments:

Post a Comment