30 April, 2014

Loppi blogbag - Vårpepp.

Fick hem ännu en blogbag från Loppi för ett tag sen. Denna heter Vårpepp och innehöll massa spännande saker, som jag inte hade testat något av! Alltid kul att testa nytt, eller hur?

Detta är vad som finns på bilden:

Blackberrie – LSHP Mealbar från Naturdiet: En jättegod mealbar som inte var för söt som en del kan vara, perfekt när man inte har tid att äta något avancerat. :)

Supernature Purely Greens Max: Ett supermatkomplex som är speciellt sammansatt för nordiska förhållanden. Det stod på att man kan få huvudvärk och så i början, så jag överlät den här burken till maken min för jag vågar inte testa det, haha. Han verkar tycka den är bra iallafall, har inte hört några klagomål. :)

Nya Vitalinea PRO från Danone: Ett nytt mellanmål från Danone som är youghurtkvarg med bärkompott i botten. Jag har inte hittat denna i butik ännu, så är det när man bor i en liten stad. ;) Hit kommer alla nyheter sist typ.

Friggs Te+ Sockerbalans som är ett rooiboste berikat med krom: Detta var jättegott och verkar vara bra för kroppen! Det är helt fritt från koffein vilket gör att man kan dricka det på kvällen utan att få sömnproblem. ;)

Bok från Harlequin - Min så kallade kärlek: Jag gillar inte kärleksromaner så mycket så min kompis Emma fick faktiskt den här av mig, hon gillar såna och karaktären heter Emma så det passade ju bra. ;)

STEP BY STEP från Ekorrens ekologiska godis: Åh dom här var supergoda. Sura godisar är en av mina favoriter. Sen så kom det små påskkärringar hit samma dag som fick ta del av dem med. :)

Tack Loppi för ännu en härlig blogbag! :)

No comments:

Post a Comment