14 September, 2013

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?


Eftersom jag skriver detta klockan 10 på förmiddagen så får det bli vad jag hade på mig igår. Jag brukar inte ta helkroppsbilder så ni får se en glimt. Min nya luvtröja från killavdelningen på H&M som jag redan är kär i. Sen hade jag mina enda jeans som passar till det! ;)



Jag hittade den här bloggutmaningen hos Johanna, hennes inlägg om vad hon hade på sig hittar du HÄR!


Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min stad 
Dag 03 – Mina föräldrar 
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick  
Dag 09 – Min tro  
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?    
Dag 15 – Mina drömmar    
Dag 16 – Något jag skäms över    
Dag 17 – Mitt favoritminne    
Dag 18 – Min mat
Dag 19 – Detta ångrar jag    
Dag 20 – Den här månaden    
Dag 21 – Ett annat ögonblick    
Dag 22 – Det här upprör mig    
Dag 23 – Det här får mig att må bättre    
Dag 24 – Det här får mig att gråta    
Dag 25 – En första    
Dag 26 – Mina rädslor    
Dag 27 – Min favoritplats    
Dag 28 – Det här saknar jag    
Dag 29 – Mina ambitioner    
Dag 30 – Det här året

No comments:

Post a Comment