18 August, 2013

Senaste tidens vinster!

Nu var det ett tag sen jag berättade och visade vad jag vunnit. Sjukt vilken tur man kan ha hela tiden, vinner något minst en gång i veckan känns det som! Riktigt roligt! :)

För ett tag sen så vann jag en bikini från PHAX Swimwear hos Madame Hoffa, en jätterolig mammablogg. :)

Tyvärr har det varit lite krångel kring det. Först skickade de fel bikini, då skrev de att de gjort fel och att de skulle skicka rätt bikini.  Sen skrev de att den jag velat ha var felmärkt så den fanns bara i Small, så jag valde en annan och nu i veckan fick jag hem den men då var det fel storlek i överdelen. Då skrev de att den var felmärkt och att det är en Large men det står att det är en Medium. Jag är lite tveksam till det dock då den är exakt lika stor som den första som de skickade hem som var i Medium, så jag frågade om den också hade varit felmärkt då. Har inte fått svar på det utan hon skrev nu att de skulle beställa hem en ny till mig och att jag kunde behålla det jag har hemma så länge och att de ska stå för frakten den här gången. Okej.. jag skrev bara okej som svar för jag orkar inte gnälla. 

Jag hoppas på att få hem rätt storlek, för den är jättesnygg! Har inget kort på den så lånar bilden från deras hemsida:

Du hittar bikinin HÄR!

För ännu längre sen så vann jag ett par Calvin Klein Flipflop tofflor till Krzysztof från Uppercut på deras instagram! :) Har tyvärr ingen bild på dem heller.. har varit lite dålig med att ta kort på mina vinster! :P

Jag vann en jättefin namntavla till Vera hos bästa Nathalié, som är en av mina favoritbloggar! Tävlingen var på hennes facebooksida för bloggen som du hittar HÄR!  Hon skickade även med en ABC-tavla som är jättefin. Jag ska bara få tummen ur arslet att köpa ramar nu så jag kan hänga upp dessa fina!! :)


Jag vann filmen The social network inne hos Celine! Den är riktigt bra faktiskt! :)


Jag vann ett jättefint vitt linne från Gömda Juveler Fashion, jag valde Large men tyvärr är det väldigt litet i storleken, mer som en Small eller liten Medium, så det kommer jag sälja eller kanske tävla ut här i bloggen! Har inte tagit kort på det än, då det kom hem på posten igår!

Jag har också vunnit lite saker som jag inte fått hem än:

En klocka från  Stilrena klockor inne hos Martina! Det är andra gången jag vinner en klocka därifrån men förra gången var det en till Krzystof, nu var det en till mig. :) Minns inte heller riktigt vilken det var jag valde, så ska bli spännande när den kommer hem!

Ett par häftiga dödskalleörhängen från cbdstore.se inne hos Melliie. Jag valde rosa, såklart! ;)


En mobiltelefon hållare från My Trendy Phone som du hittar HÄR! Nu blir Viktor glad som alltid försöker ställa upp min telefon med fodralet och blir irriterad när den trillar! ;)


Vann en fototävling med min bästa sommarbild hos Shopping4net, på deras instagram! Vann produkter från Clarins till ett värde av 1160 kronor. Nice, det är ju ett skitbra märke! :)

Nu ser jag fram emot att få hem lite vinster här framöver. :) Kom ihåg, om man inte tävlar kan man inte vinna!! :)

Puss och kram, nu ska jag krypa ner och glo på en film tills jag somnar!


3 comments:

  1. Grattis till vinsterna.=) Jag älskar Phax bikinisar.

    ReplyDelete
  2. Svar: Kul att du ville vara med i Veckans blogg!
    En vinnare är nu dragen så går in och se om de blev du eller passa på att amnäla dig till den nya tävlingen och få en ny chans:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/08/veckans-blogg_18.html
    kram

    ReplyDelete
  3. Galet mycket vinster! Och jag som tyckte jag vunnit mycket med 11 vinster i år, men det är ju ingenting motför dig :) Men det är verkligen så sant som du säger, tävlar man inte så kan man inte vinna! Jag var sån förut som aldrig tävlade för jag vann ju ändå aldrig något. Otroligt korkat haha!

    Men man blir lite beroende av att vinna känner jag, nu har jag inte vunnit något på ett par veckor och börjar känna en viss abstinens ;)

    ReplyDelete