26 August, 2013

Dåligt bloggande!

Det har varit väldigt dåligt bloggande här, jag vet. 
Har ingen bra ursäkt, har bara varit så sjukt trött om kvällarna. 

Vera vaknar minst 4 gånger per natt och ibland en gång i timmen, helt galet trött blir jag även om det bara är att man ska ge henne mat sen somna om, det är just det där att bli väckt så många gånger som tar knäcken på mig! 

Nu är Viktor här igen också, så det blir fullt upp hela tiden. 

Hinner inte ens öppna ögonen på morgonen förräns jag börjar tänka på allt jag har att göra, städ och viktiga räkningar, möten och så vidare i all oändlighet känns det som. :( 

Sen jobbar jag ju helger med, denna helgen var den sista jag var ledig sen i hela september jobbar jag varje helg! Både heldagar och kvällar.

Tiden räcker bara inte till, jag vill hinna så mycket mer än jag gör!

Idag fick vi iallafall ett bra besked på posten av socialen, de ringde mig förra veckan för då hade Viktors farmor lagt en ny anmälan efter att utredningen precis avslutats, hon hade klagat på saker som de precis hade utrett så det blev ingen ny utredning av detta och det var så himla skönt att få veta det. Orkar inte mer utredningar hit och dit och förstår inte varför människan aldrig blir nöjd!! Detta var vår tredje avslutade utredning som bara visade på att Viktor har det bra hos oss. Undrar när hon ska ge sig egentligen! Ska bli intressant att se vad hon ska komma med härnäst, finns inte mycket kvar att hitta på. Om ni bara visste hälften av det jag skrivit här i bloggen om detta.. helt knäppt är det! Jaja, nog om det. :)

Jag tänker verkligen försöka få upp lite tävlingar här inom kort, har en del på G som bara ska upp i bloggen, men som sagt det där med tiden! Imorgon kväll ska jag iallafall tvinga mig att sitta vid datorn, ikväll har jag kollat igenom lite mail och recensioner jag ska skriva.

I helgen var vi i Karlskrona hos svärmor och hennes man Kjell och det var trevligt, mer om det imorgon. Har lite bilder att visa med såklart.. men ikväll får ni nöja er med en bild på mig, jag behöver verkligen klippa luggen och färga håret, haha!


Nu måste jag sova!! 
Hoppas ni har det bra!

1 comment:

  1. ja timmarna är för få helt enkelt! nu har det lugnat ned sig här hemma, men oroar mig för nästa period, haha.

    sv, hihi, ja då kommer hon säkert börja krypa iväg direkt istället =))

    ReplyDelete