28 July, 2013

Söndagen som försvann!

Idag skulle jag suttit vid datorn.. detta är bara ännu ett bevis på att det ALDRIG blir som man planerat! Jag förstår inte ens varför jag fortsätter planera saker, som ändå inte blir av. Av vana antagligen, eller dumhet.. att jag fortsätter tro att det ska bli som planerat, någon gång måste det väl bli det.. eller?

Vi vaknade sent (cirka klockan 11) och direkt skulle jag iväg och hämta ut vigselringen och handla lite annat skit i stan, när jag kom hem var klockan redan 17.30 (tack vare att bussarna bara går en gång i timmen idag) då var det middag och sen gick jag en sväng till affären med Vera för att utföra mitt första "träningspass" i träningsplanen jag klickat i att fixa på Runkeeper, det var bara en promenad på 2,5 km idag. Den 20:e september ska jag kunna springa en runda på 5 km om jag sköter alla olika träningspass som jag ska. Ska bli intressant om jag klarar det! :)

Jag är skittrött, därför blir detta nog ett virrigt inlägg och kanske även något stavfel.. ville egentligen bara säga att jag kommer utse en vinnare i Bambino tävlingen så fort som möjligt. Och att bloggen blir lite på sparlåga nu, mestadels för att vårt bröllop är om mindre än en vecka och vi har inte ens köpt eller planerat klart allt.. imorgon kommer även Viktor och stannar till torsdag, då blir det ännu svårare att hitta tid (och ork, det är svårt att hitta tid och samtidigt när man ha tid också ha orken har jag märkt) att sitta vid datorn! 

På tisdag ska vi bort till Dinosaurie utställningen här i Smedby med Lindha, det tror jag Viktor kommer älska, dinosaurier i verklig storlek som rör på sig och låter!

Det som grämer mig ännu mer är att jag inte har hunnit sy på jättelänge.. har en massa ideér och behöver rita mönster och så vidare.. varje gång jag tänker och funderar på det så blir jag nästan deprimerad för att jag inte hinner göra det jag tänker! 

Är det någon mer än jag som känner av och ibland mår dåligt över denna tidsbrist eller är jag ensam i världen om det?

Nä.. några bilder på Vera och dregelhaklappar jag sydde för längesen bjuder jag på och sen säger jag godnatt och så får vi se när i veckan jag har tid att skriva här.. 

Hoppas ni har det bra!! 




1 comment:

  1. Om du vaknade sent, vad kallas då det när ag vaknade och motvilligt kravlade ur sängen runt 16-tiden?

    ReplyDelete