05 May, 2013

Reddville utskick!


Fick hem ett härligt utskick från  R.E.D.D. Free där man får hem gratis tamponger varje månad med reklam på/till som man sedan gör en kampanjutvärdering om.

Jättebra! :)

Denna gången var det med en trevlig överraskning, nämligen en handcreme från märket Oliva by CCS! Även ett informationsblad fanns det.. och tamponger såklart. ;)

Jag gillar deras produkter och denna är lika bra som andra produkter jag provat! :) Den står så fint på handfatet nu och används efter varje gång jag tvättat händerna. 

Jag har precis startat en tävling i samarbete med CCS Healthcare, hur passande? :)

Bli medlem hos R.E.D.D. Free du också, klicka på länken! :)

3 comments:

  1. Hejsan! Var gärna med & tävla om lip tattoos i min blogg! :)
    Du hittar tävlingen här: http://madelajnee.blogg.se/2013/may/tavling-vinn-4-lip-tattoos.html#comment

    Hoppas du får en härlig söndag! :D

    ReplyDelete
  2. Alltid kul med dessa paket som kommer hem. :D

    Ja men det förstår jag, jag hade också bytt.. Jag kan inte rekommendera blogg.se iaf. Tycker inte att dom gör något som helst för att hjälpa oss som har våra bloggar där. :S

    kram

    ReplyDelete
  3. Svar: kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och se om det blev du annars passa på att anmäl dig till den nya tävlingen och få en nya chans:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/05/veckans-blogg.html
    Kram Joanna

    ReplyDelete