06 April, 2013

Dagen gick fort!

Ja, nu är det redan kväll ju!

Har haft som mensvärk idag som blev värre.. tog en värktablett och nu är det bättre, men känns hela tiden i svanken en molande smärta och jag minns inte om mina värkar började så med Viktor.. :O Hade ju inga förvärkar eller något den gången så vet inte hur det känns, men eftersom det inte blivit värre nu så är det nog såna?! Onödig smärta är ju riktigt irriterande.. men jaja.. bara att stå ut! ;)

Viktor har redan somnat, han var helt slut.. har busat runt sen vi kom hem! :) Vi var ute med hunden och han fick hålla henne, åh så stolt han gick med henne! Har varit lat idag och inte tagit ett enda kort dock..

Krzysztof tröttnade på sitt hårsvall och rakade av sig allt hår med.. känns konstigt att se honom utan hår, men han passar i det.. Ska ta lite bilder imorgon. Ni kan ju kika in på min instagram där blir det ibland bilder före här på bloggen; emely_tuvang heter jag där.

Nu ska jag fixa med en tävling här och lite sånt, sen sooooova! Hoppas jag kan sova bättre än igår natt, fy var på toa säkert 45 gånger och hade ont i magen och så vidare.

TREVLIG HELG!

3 comments:

  1. Veckans blogg är avslutad. Gå in och kolla om du vann, om inte så får du en ny chans! :D

    ReplyDelete
  2. Jobbigt med förvärkar. Har inte heller haft sådana förut, men nu med sista barnet fick jag det. Kände mig så lurad hela tiden. Hoppas det är på riktigt snart istället (om det nu är nära så det inte blir för tidigt).

    Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse från Oskar och Ellen. Delta gärna: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

    ReplyDelete