07 April, 2013

Bra dag och fråga mig något!

Haft en bra dag med min lilla familj.. de där förvärkarna eller vad det är har hållt sig ganska lugna. Jag har bara väldigt svårt att gå och stå och ligga och sitta, haha.. Riktigt otymplig och har ont i hela kroppen nu. 4 dagar kvar till beräknad förlossning!

Kli i fötterna har fått en helt ny mening, visst att jag hade problem med det förra graviditeten men nu är det nästan outhärdligt. :( Så fort jag ens bara sätter mig ner så kliar det i fötterna och upp i benen så mycket att jag får panik. Usch! 

Nu ska vi sova här och jag lovar att skriva mer imorgon om idag och lite andra saker.. har MASSOR av mail att svara på och så vidare, men orken infinner sig INTE just nu och sambon tjatar att jag ska gå ifrån datorn och lägga mig och glo på film med honom.. så får väl göra det nu.

Bjuder på en instagram bild från idag, emely_tuvang heter jag där:


Just det, har även gått med i en sida som heter Ask.fm där man kan ställa frågor, så ser ni vad jag svarar sen. :) Så in och fråga mig något HÄR!

GODNATT, sov gott allihopa!

2 comments:

  1. Hejsan!

    Du har varit med och tävlat på min blogg om ett hemligt pris för dig som gillar film. Jag har legat på sjukhus och därför har tävlingen blivit ordentligt försenad.

    Som plåster på såret så har jag valt att lotta ut två vinster istället för en. Kika in och se om du hade turen på din sida.

    Tack för att du var med och tävlade och följ gärna min blogg på facebook eller via bloglovin' för att inte missa nästa tävling som förhoppningsvis inte blir lika utdragen! ;)

    Kram!

    http://sandratorn.se

    ReplyDelete
  2. åh vad roligt att det är så nära! spännande :):)

    ReplyDelete