03 March, 2013

Varför?

Jag kommer fortfarande inte in på bloggar som har blogg.se som portal.
Varken från datorn eller telefonen. VARFÖR?

Så alla ni som har blogg.se, nu vet ni varför jag inte kommenterar hos er.. :(

Just nu sitter jag och är seg, orkar inte städa eller någonting. Krzys är iväg och hämtar sin medicin och sen ska Lindha köra hem honom och jag ska få min lönespec av henne. :) Blir väl en kopp kaffe och skitsnack med antar jag. :)

Annars händer inget speciellt idag.. har inga möten eller något planerat hela nästa vecka, SÅ SKÖNT! Hoppas det inte kommer in något möte, tänker bara LATA mig hela veckan. :)

3 comments:

  1. Jag kommer inte heller in på blogg.se bloggar :/

    ReplyDelete
  2. Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html :D

    ReplyDelete
  3. men vad skumt! blogg.se har nyss gjort om lite såg jag, kanske därför..

    ReplyDelete