01 March, 2013

Lite gjort, mycket kvar.

Nu har jag gått igenom alla kommentarer och dragit vinnare i de tävlingar som avslutats.. Puh, det tar sin tid om man inte suttit vid datorn på någon dag bara.. Högen med kommentarer växer snabbt. Om en halvtimme ungefär så avslutas en till tävling nämligen den om en valfri löpare från Nyblom Kollén. Många som deltagit i den, roligt. :) 

Idag hade jag som sagt två dryga möten på raken, hann inte äta innan jag kilade till bussen, så hade ont i magen hela tiden, blääää. Mitt halsont är dock bättre redan, kanske var solen som gjorde det? ;) När jag kom hem gjorde jag en födelsedags smörgåstårta till min fina Krzysztof eftersom jag var iväg hela dagen och kom hem på kvällen igår:





Sen har jag ju glömt lägga upp bild på de fina blommorna han fick av Viktor, de är visserligen ännu finare nu när vissa slagit ut så gjorde ju inget att jag tog kort idag istället:




Igår var jag iväg hela dagen som sagt. Jag och Viktor tog vårt pick och pack och åkte bussen till Nybro redan vid 10 på förmiddagen för att hälsa på min mamma och resten av familjen. Det var en jättemysig dag där och Viktor stormtrivdes, lekte och busade med morbror och moster och umgicks med låtsasmorfar och mormor och hunden Ludde, ja och så mig då också. ;) Om mammas kycklinggryta sa han: Mmmmm, vad gott! Så har han minsann aldrig sagt om min, fast jag gör likadan. Haha, goa unge!






Sen på kvällen körde mamma oss till Kalmar och jag lämnade Viktor till sin pappa. :( Saknar honom redan.. blir alltid så jävla tomt utan honom.. Lilla plutten!

Det var lite vi har gjort för den som var nyfiken. :)

No comments:

Post a Comment