08 February, 2013

Recension - Lee Stafford Original Dry Schampoo.

Det finns som ni vet många torrschampo att välja mellan.. jag har testat lite olika och just nu är min favorit Lee Stafford Original Dry Schampoo, jag har även ett glansspray av samma märke som också är en favorit. Det finns att köpa hos Bangerhead, klicka på bilden nedan så kommer du direkt till produkten.

Så här står det om produkten:
Lee Stafford Dry Shampoo Original är ett unikt torrschampo som tar bort fett i hårbotten. Framtaget för att öka livslängden på stylat hår. Du behöver inte tvätta och styla om håret så ofta. Lee Stafford Dry Shampoo Original återupplivar och fräschar upp håret mellan tvättar samt ger en svag färg.




Tänkte ge er en liten recension av det här torrschampot!

Kostnad: Snorbilligt, 89 kronor för en flaska om 150 ml. Till och med en fattiglapp som jag har råd! ;)

Hållbarhet: För mig som inte använder torrschampo heeeela tiden så håller den här flaskan en till två månader, för er som använder det oftare kan jag tippa på lite mindre än en månad.

Utseende: Flaskan är ju som de flesta av dessa produkter ROSA och därför skitsnygg, från början var det därför jag testade denna.. ;)

Effekt: Den är bättre än andra jag testat, en del torrschampon har det blivit lite vitt av i håret (ser ju inte så trevligt ut) men denna blir det inte det av, ditt hår ser rent och fräscht ut och blir inte sådär matt i färgen som det kan bli av andra och ett stort plus är att det luktar skitgott! Jippie jeeeej!

Utvärdering: Om du är en fattiglapp som jag (eller är rik) som vill ha en bra produkt som håller relativt länge till ett bra pris.. ja då är detta något för dig!

Over and out!



No comments:

Post a Comment