04 February, 2013

Maaaat!

Har inte orkat baka som jag skrev att jag skulle göra, haha. Letade upp ett recept på kanelbullar men hade inte så mycket mjölk och orkade inte gå och handla.. lat är mitt andra namn! ;) 

Blev även inringd att jobba imorgon kväll 15.30-21.15, lite halvdrygt. Hade hoppats att få vara ledig nu till helgen.. men man kan inte alltid ha den turen. 

Nu har vi precis ätit fläskgryta och potatis här, gud så gott det blev. Slängde i allt möjligt; fänkål, grön paprika, gul paprika, gul lök, vitlök, morötter, palsternacka och majs.. ja och så fläskkött då, fläskfilé..tycker det är mycket godare än grytbitar. Nu är jag MÄTT! Vågar inte röra mig ur fläcken på en stund. 

Hoppas ni haft en bra dag?




3 comments:

  1. Ja de har jag :D

    Förästen har en tävling i bloggen där du kan vinna valfritt smycke ifrån Thisstyle.se! Enkelt att vara med!:)


    http://aschmandas.devote.se/blogs/24493205/taevling--vinn-ett-smycke-ifraan-thisstylese.htm#WriteComment

    ReplyDelete
  2. Anonymous16:50

    Hej! Tänkte dela med mig av ett erbjudande till mina bloggläsare, nämligen en alla hjärtans dag-bukett att skicka till någon man tycker om. Buketten är värd 200 kr men du får den för bara 1 kr om du är med i en 3-5 min lång undersökning. Jag testade erbjudandet själv och skickade sen buketten till min mamma, lite i förtid.. hon blev verkligen jätteglad! Klicka här för att skicka en bukett du också!

    Alt. klistra in den här adressen i en ny webbläsare: http://ads.affelix.com/clk.php?m=1915&c=1030&b=11705

    Ha en toppen dag! Kram Josefin

    ReplyDelete
  3. ser jättegott ut! hihi, förstår att du inte orkade baka. jag tänkte baka kladdmuffins men vi har fullt med fikabröd i frysen, för jag bakar men äter aldrig i stort sett, haha. tar en eller två av det jag bakat och så några till jonas, sen hamnar det i frysen xD

    ReplyDelete