13 February, 2013

Goodiebag från Super Glandin!

Idag fick jag hem ett paket från Super Glandin som jag vann på deras facebook sida!

Det var väldigt bra produkter i paketet..
Tabletter som är bra för hår och naglar och tabletter mot åldrande (haha, dom tyckte tydligen att mina 26 år var gammalt). Dessa tänker jag inte börja använda förrän jag ammat klart sen.. vill inte äta massa tabletter även om det är hälsokost, har nämligen ett gäng andra tabletter i skåpet hemma som jag också väntar med. Sen var det ögonkräm, kräm mot ringa under ögonen, hårborttagningshandskar, baskräm, sheercover foundation och puder och en puderborste. Ska bli riktigt spännande att använda sheercover för första gången, har bara hört bra om det! :)




1 comment:

  1. den där primern är skitbra tycker jag! hyn blir jättelen och döljer ojämnheter jättebra när man sen lägger på en bas :)

    ReplyDelete