03 February, 2013

En fin söndag!

Sov läääänge idag, det var välbehövligt.. vaknade vid tolv-snåret. Det är soligt och fint väder ute, töar för fullt. Jag har hört att det ska komma mer snö nästa vecka, det hoppas jag innerligen INTE! Jag är så trött på snö nu.. 

Ikväll blir det bio med Lindha, Texas Chainsaw 3D, så spännande. :) Jag tänker vara snål och köpa med mig eget godis, så jävla dyrt där.. haha. Den börjar inte förräns 21.30, hoppas jag kan hålla mig vaken, haha!

Idag är det alltså söndag och det betyder också mycket inlägg här i bloggen, ett nytt quizle ska upp, en ny veckoplanering och så har jag en ny grej jag tänkte börja med idag men som jag kommer lägga upp då och då inte bara varje söndag och det är mina gamla dikter som jag hittade härhemma, och så kommer det upp en ny tävling idag också, en vinnare av veckans blogg ska utses och även en vinnare av navelpiercingen som avslutades igår kväll.. HÅLL UTKIK! :)

Idag blir det med andra ord mycket sittande vid datorn, skönt ju.. slappt! ;)

Hoppas ni har en fin söndag! Nu ska jag ta och ringa min lilla plutt:


2 comments:

  1. Jaha, ja då förstår jag, men vad kul att du är gravid!

    Jaså, det var ju ännu bättre! ;) Tack, detsamma vännen!

    ReplyDelete
  2. ååh hoppas den är bra! är så sugen på att se den också :).

    och jag köper också med mig godis från vanlig affär, fan de blir ju stenrika på sitt godis på biosalongen hahah

    ReplyDelete