23 February, 2013

Den här lördagen..

...har bara försvunnit! :O Tiden går så fort ibland! Snart är det måndag och då ska vi hämta Viktor! :)

Började dagen med att äta fattiga riddare, fy helvete vad gott det är.. underskattat till tusen:


Sen åkte vi till Giraffen köpcentrum.. jag hade tänkt gå till röda korset och kikat lite men det hanns inte med.. bläää.. först var vi på ÖB och handlade lite skit, sen blev det TGR och sen Lindex där jag köpte lite trosor till mig och ett par snygga jeans till Viktor (alla hans byxor börjar bli eller är för korta, han växer som en dåre på längden), efter det blev det Game Stop där Krzys köpte ett nytt xbox spel och jag köpte två nya böcker i butiken bredvid, en som jag tänkte börja läsa ikväll; Dean Koontz - Vansinne.. verkar galet bra! Sen avslutades dagen på Coop med lite mathandling.

När vi kom hem gjordes det hamburgare och pommes och nu sitter jag här en stund innan jag ska lägga mig och läsa. ;) Imorgon blir det nya tag med storstädning och plocka fram grejer från förrådet.. Puuuhhh.


Hoppas ni haft en bra lördag!

2 comments:

  1. jag äälskar fattiga riddare! ett minne som jag har från barndomen är riddarveckan i Hova, då gjorde de fattiga riddare i ett sånt marknadsstånd och man fick hallonsylt till. minns det så väl och alltid när jag ska göra fattiga riddare så måste jag ha hallonsylt till haha

    ReplyDelete